Friday, September 9, 2011

Alkisah Bermula


Dia bukan puteri raja...dia bukan sesiapapun...tapi pangkatnya di dalam hati kami tetap PUTERI...Dialah buah hati pengarang jantung si mommy dan daddy dia. Dilahirkan pada satu tarikh yang agak yang istemewa 21012011 dengan berat badan sebanyak 3.5kg serta process kelahiran adalah melalui tetingkap secara emergency tepat jam 9.14am setelah si mommy bertahan keresahan di atas katil bersalin bermula dari 19012011 secara paksaan. Tangisan pertamanya membuatkan air mata aku mengalir deras meskipun tubuh aku kaku ketika itu kesan suntikan epidural. Terasa ingin terus memeluknya. Tangisannya agak sayu membuatkan aku tersentak dari lamunan...aku bergelar ibu?? serasa tidak percaya...Oh Tuhan, aku kini bergelar seorang ibu. Terima kasih atas anugerah terindah yang telah Kau berikan buat aku dan suami.~~smiles mode~~.

No comments:

Post a Comment