Thursday, September 15, 2011

Sedihnya

this is what i want. now...i have to face it alone. Rasakan. seems like no body can help me this time. even si cilik.perangai semakin hari semakin  menjadi-jadi. Mommy dah mula ketik dah puteri emas intan payung ni..geram bah!!!  nanti jam 6pm-9pm ada meeting la pula di Jalan Othman untuk pelajar final. Aku cuba message mrD, bertanya-tanyakan kalau beliau sudi untuk menolong aku. Oppss..beliau pula dengan tugasannya tersendiri. Adikku pula, kerja petang hari ni. so, aku nak harapkan siapa lagi menolong aku atleast menjaga si kecik buat sementara waktu. Nak kasi kat orang jaga?? Hampeh. anak aku cam belangkas jerk ngan aku.

aku sudah mula merasa tekanan yang maha hebat. nanti tengah orang kasi talk, anak aku meragam...menjerit..atau buat whatever yang mengganggu suasana meeting. Tentu jadi perhatian pula kami. mesti merah gak muka aku kot. aiyoo....i really dont know what to do now. i try kacau my mom this morning...minta dia datang tolong aku sementara aku nak focus dengan pengajian. beliau menolak mentah-mentah. ya, aku faham gak. aku cuba jer.... aku tau kat kampung sekarang banyak yang mereka lakukan. thats why aku tak mengharap. macam mana ni??? apa aku nak buat??!!! Tekanan gilerrrr....

Dahla asyik menangis jer dia nih...nak kena pegang memanjang. suara pun dah serak dah. hingus pun dah mula menampakkan diri pada hidung si kecik. hadoiii!!! tension mak oiii...Bukan mommy nak complain...but mommy need to do something for you..for me...and for us!!! This is about mommy's future, OK!!! please dont do mommy like this....

~~Mode : rasa cam nak menjerit jerrrr!!!!~~ ='(

No comments:

Post a Comment