Sunday, September 18, 2011

Our Best Moment

semalam aku join contest Our Best Moment by Black Mores. Haha..aku cekau jer mana-mana gambar dan aku uploadkan. Aku dah usha dah peserta-peserta contest ni. perghhh....dah ada  yang menjangkau 1000++ LIKEs. Sementara aku...jauh ketinggalan di belakang. tak apalah. Just try my luck. tak dapat pun tak apa..belajar mensosialkan diri dalam laman sesawang pun kira ok. 

Nah..tekan alamat ini~~~> http://www.ourbestmoments.com.my/gallery dan klik LIKE kat makcik punya gambar yer?? Undilah makcik. Terima kasih...kat situ ada gambar seorang ibu montel dengan seorang bayi comel dengan gelaran nama Jacqueline Martinus. Klik Like kalau suka dan Klik Like juga kalau tak suka. Tak ada pilihan lain eh...apa lagi, bertindaklah sekarang. hee....

Si kecik aku sihat semalam.Cuma ada sedikit muntah-muntah selepas makan. Aneroksia ke apa si kecik ni?? everytime lepas makan, dia jolok jari sampai ke kerongkong, then muntah.  ishh...pelik, mak. Dahla muntah kat baju mommy dia time makan kat kedai makan G.I.Joe dan ketika jalan-jalan di jusco. macam-macam peel lah.. Balik umah, mommy paksa dia tido.kalau tak tentu sampai sekarang dia masih berjaga. Itupun setelah mommy kasi dia nangis lama-lama. Dia paling tak suka mommy masukkan dalam baby coat. but then, itulah yang mommy lakukan. Lepas nangis, nyusu. barulah  boleh tido. hishhh...mommy terpaksa mengunakan kuasa vito though mommy sebenarnya kesian kat dia. huhu...

selamat malam sayangku. Mimpi indah-indah, ya??

Loves,
mommy.

No comments:

Post a Comment